وبلاگ مد توسط كارمن وايس وبلاگ مد توسط كارمن وايس .

وبلاگ مد توسط كارمن وايس

عجيب و غريب مشهور و لباس هاي خود را در لباس هاي كوچك

از آنجا كه اگر بئونس مي تواند خلق هاي سفارشي گاچي را براي دخترش و شش ساله آبي آوي ساخته شود، پس چرا ما بايد فقط فاني ها را از دست بدهيم؟ اما اگر شما يك منحصر به فرد مشهور جهان با ميليون ها نفر از طرفداران رسانه هاي اجتماعي نيستيد، آيا "twinning" واقعا مورد نياز است - يا ناخوشايند و غير ضروري است؟
در اينجا، دو نويسنده براي و در مقابل روند كوچك من استدلال مي كنند ...كلر اسپيدبوري، روزنامه نگار و مادر دوقلو مي گويد: "مشاركت در گناه است":
بنابراين "دويدن" با بچه هاي شما در حال حاضر يك چيز (زخم ...). من، براي يكي، شركت نمي كنم.
به اندازه كافي به اندازه كافي، من نمي خواهم مانند يك هشت ساله نگاه كنم، و من نمي خواهم كه هشت ساله ام به نظر يك بالغ بروم. يا پنج ساله ام، به آن مي رسم هر آنچه كه به مد استفاده مي شود براي بيان خود، سبك و شخصيت شما اتفاق مي افتد؟
آيا اين چيزي نيست كه ما بايد فرزندانمان را آموزش دهيم، نه دنبال گله و همان چيزهايي كه ديگران با آن روبرو هستند؟ اين يكي ديگر از ديوانگي رسانه هاي اجتماعي است كه من سعي مي كنم ناديده بگيرم - و اين دليل ديگري اين نيست كه آن را انجام دهيد.
اگر جوانان قابل تحسين مي بينند كه ما كپي كردن همه كارهاي تاثيرگذار را در Instagram و Snapchat انجام مي دهيم، ما در وضعيت بدتري قرار داريم تا اينكه ما در حال حاضر هستيم. آيا در حال حاضر وجود بيش از حد بدن dysmorphia وجود دارد، اضطراب در اطراف نياز به يك روش خاص و اختلالات خوردن ناشي از - هر چند به طور جزئي - با ارسال زندگي ما به جهان؟
كيم K، Beyonce، Demi Moore - من از شما ميپرسم: چرا ميخواهي دخترانت مثل شما شبيه شما باشند، زماني كه آنها ميتوانند بهتر شوي؟ اجازه دهيد بچه ها به همان شيوه اي كه مي خواهند بپوشند و سبك شخصي خود را توسعه دهند.
اجازه دهيد آنها را به عنوان معتادان به روند، و نه پيروان.
و متوقف كردن آنها را مجبور به شبيه به شما براي يك فرصت عكس هاي كم عمق.كيتي رايت، روزنامه نگار مد، مي گويد: "پيروزي برنده است":
وقتي كوچك بودم، مادرم اغلب خواهر و من را در لباسهاي مشابه لباس پوشيد. ما كمتر از دو سال از هم فاصله داشتيم، بنابراين مردم اغلب از آن دوقلوها پرسيدند - و من آن را دوست داشتم.
در حقيقت، اگر مادرم بتواند به ما پيوسته باشد (چيزي سه برابر شده است)، من آن را حتي بيشتر دوست خواهم داشت، به همين دليل است كه اكنون صنعت مد با فانتزي دوران كودكي من روبرو شده است، من طرفدار بزرگم روند "ميني من"
درست مثل بچه هاي حيوانات، ميله هاي شكلات سرگرم كننده و ميني هاي رژلب، هر چيزي كه يك نسخه كوچك و يكسان از چيزي است به طور خودكار شايان ستايش است، و بچه ها مانند پدر و مادر خود لباس هاي استثنايي نيستند.
من فرزندان خودم را ندارم، اما اگر من انجام دادم، مي توانيد دلار پايين خود را بپردازيد، من مي توانم آنها را تحويل بگيرم تا از روز اول درست مانند من. خوب، شايد برخي افراد فقط آن را براي "گرم" انجام مي دهند، اما اين متفاوت نيست كه چگونه بسياري از مردم اين روزها چه چيزي مي پوشند / خوردن / نوشيدن را انتخاب مي كنند، و تا زماني كه فرزندتان را مجبور نكنيد چيزي بخوريد واقعا ناراحت نباش.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۳۱:۵۸ توسط:carmenweiss موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :