وبلاگ مد توسط كارمن وايس وبلاگ مد توسط كارمن وايس .

وبلاگ مد توسط كارمن وايس

چگونه با نتايج ناخواسته مقابله كنيم

تزريق پركننده پوستي به عنوان يكي از موثر ترين درمان هايي است كه چروك ها و خطوط زيبا را تميز مي كند، حجم جوانان را به پوست پير مي سازد و خطوط لب و گونه را بدون نياز به جراحي يا زمان بازسازي طولاني افزايش مي دهد.
با اين حال، اغلب افراد از بازديد از جراحان بي تجربه كه قادر به ارائه نتايج مطلوب نيستند، اشتباه مي كنند. اگر شما نيز با نتايج خود نا اميد شده ايد، يا آرزو مي كنيد كه آنها به نظر مي رسد تا حدودي بهتر، اخبار مثبت اين است كه بهترين جراح زيبايي را مي توان بهبود و يا بهبود نتيجه پركننده هاي پوستي. روش ايده آل براي مقابله با اين مسئله به ماهيت و جديت موضوع و نوع پركننده اي كه در ابتدا تزريق شده است، متكي است.
ماساژ در منطقه درمان شده
بعضي از نشانه ها، به عنوان مثال، يك تكه يا كمي نامتقارن اغلب مي توانند با انجام ماساژ در منطقه افزايش يافته يا حل شوند. يك جراح متخصص ميتواند به شما در ماساژ دادن منطقه كمك كند و همچنين راه مناسب براي انجام آن را به شما آموزش دهد.
فرآيند براي اخراج Juvéderm و ساير پركننده ها
براي مثال، پركننده هاي اسيد هيالورونيك، Juvéderm، Belotero و Restylane، مي توانند بيشتر يا به طور كامل با كمك آنزيمي كه به نام هيالورونيداز شناخته مي شوند، اخراج شوند. هنگامي كه به مناطق تحت تاثير قرار مي گيرد، هيالورونيداز ذرات اسيد هيالورونيك را تجزيه مي كند تا به تجديد نظر در مشكلات كمك كند،
    عفونت در منطقه درمان    تورم بيش از حد يا تاخيري    نتايج بيش از حد و يا نااميد كننده    سطح ناهموار يا نامنظم كه به ماليدن واكنش نشان نمي دهد    سازش عروقي - اين اتفاق مي افتد زماني كه پركننده بيش از حد به يك رگ خون وارد شده است، مانع جريان خون. با اين حال، اگر درمان توسط جراح متخصص انجام شود، اين مشكل بسيار نادر است.
شما بايد بدانيد كه هيالورونيداز كامل نيست، درست مثل هر چيز ديگري در اين دنيا. اين آنزيم ممكن است مقدار قابل توجهي از پركننده را از مقدار مورد نياز تخليه كند، بدين معنا كه براي رسيدن به اهداف خود، نياز به درمان ديگري است. علاوه بر اين، از آنجا كه اقلام با استفاده از مشتقات حيواني توليد مي شود، تعداد كمي از افراد ممكن است در معرض خطر بيشتري از آلرژي باشند و از اين رو آنها به عنوان كانديداهاي خوب براي درمان واجد شرايط نيستند. با اين حال، در اكثر موارد هيالورونيداز مي تواند بيمار را از ماهها زندگي با عواقب ناشي از تزريق پركننده نامناسب صرفه جويي كند.
انتخاب بعدي چه كاري انجام دهيم؟
در نهايت، پركننده هاي پوستي موقت هستند و بهترين راه حل براي نتايج نامطلوب زمان است. در نهايت، بدن شما مورد استفاده قرار مي گيرد؛ هنگامي كه اين اتفاق مي افتد شما مي توانيد اگر شما مي خواهيد ديگري درمان. با اين حال، اگر شما در معرض درد يا تورم نامنظم هستيد، يا پوست درمان شده به لمس گرما، در اولين فرصت به جراح لوازم آرايشي مراجعه كنيد، زيرا اين علائم عفونت است كه بايد سريعا درمان شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۲:۱۰ توسط:carmenweiss موضوع: