وبلاگ مد توسط كارمن وايس وبلاگ مد توسط كارمن وايس .

وبلاگ مد توسط كارمن وايس

9 داغترين روند ناخن هاي لهستاني براي تابستان 2019

جوانه زدن ناخن هاي شما يكي از ساده ترين و پر جنب و جوش ترين راه هاي بازي با ظاهر زيبايي شماست. با تابستان در گوشه و كنار ، اكنون زمان مناسبي براي پرش از روندهاي سرگرم كننده است در حالي كه از نظر بهار خود گذاريم. ما آمارها را بررسي كرديم و با متخصصين ناخن صحبت كرديم ، و آنها به ما در مورد رنگ ها ، شكل ها و اتمام هايي كه در اين فصل قهرمان مي شوند ، به ما اطلاعاتي دادند - و بهترين راهنمايي در مورد چگونگي به دست آوردن ظاهر در خانه!
در تابستان امسال ، همه چيز در مورد رنگ هاي جسورانه ناخن ، هنر جالب ناخن و ناخن هاي بادام شكل است. بهترين رنگ هاي جسورانه امسال با مرجان هاي پر جنب و جوش و پرتقال هاي نئوني گذشته متفاوت است: هلوهاي خاموش و بلوزهاي گل ذرت در حال گذراندن زمان خود در خورشيد هستند. همچنين مي توانيد ظاهر خود را با هنر ناخن تكان دهيد. خطوط گرافيكي چشم نواز و مانيكورهاي رنگين كمان سلطنت خواهند كرد. براي داغترين روند رنگ هاي ناخن و هنرهاي ناخن در تابستان 2019 به پايين برويد و محصولاتي كه به شما در دستيابي به آنها كمك مي كند.
لاك ناخن OPI در پرندگان عجيب و غريب توييت نكنيد"Eleanor Langston" مدير خلاق Paintbox ، يك سالن ناخن در شهر نيويورك مي گويد: "براي تابستان بهترين زمان براي انتخاب كمي رنگ پررنگ تر است. "زرد ليمو به طرز حيرت انگيزي در همه رنگ هاي پوست تملق دارد." اين رنگ شاد به درخشان تر شدن روز شما كمك مي كند!
Essie Nail Polish in Bikini So Teenyآبي آرامش بخش را به وجود آوريد كه در تمام سال به نظر مي رسد. سايه هاي آبي ذرت ذرت مانند اين بسيار زيبا و شيك است ، و فقط ممكن است پول خود را به مانيكور قرمز كلاسيك تبديل كنيد.
لاك ناخن اسميت و كولت براي هميشه محو مي شودزيبايي و زيبايي خود را با روزهاي گرم تابستان با روزهاي گرم تابستان مطابقت دهيد كه به روشنايي گرما كمك مي كند. اين رنگ بدون چشمگير بودن بسيار چشم نواز است.
دفعه بعد كه در سالن ناخن محلي خود هستيد ، مي توانيد از اين رنگ به عنوان پودر خمير استفاده كنيد. پينترست در سال جاري ميلادي شاهد افزايش 442 درصدي علاقه به روند ناخنهاي پودر بود كه از روي يك كت پايه ، يك غوطه وري در پودر شروع مي شود و تا زمان تكرار به اندازه ژل براق و صاف است.
لاك ناخن مارك جيكوبز Enamored Hi-Shine Nail لاك در بانوان شبمدتهاست كه روزهايي كه لهستاني برهنه به معني تطبيق آن با سايه پوست شماست ، طولاني است. اين بي طرف غني هر تعويض پوستي را جلب مي كند و با هر آنچه در اختيار داريد مي گذرد. لانگستون رنگ هاي غني ، دارچين-كارامل را مانند اين "خنثي جديد" مي نامد.
ناخن شكل بادامناخن هاي مربعي ، بيضي و تابوت عالي هستند اما داغترين شكل ناخن امسال بادام است: نسخه باريك تر از بيضي. شكل ناخن كه الهام گرفته از مهره است به عنوان پايه آن وسيع است ، داراي لبه هاي كمي گرد است و در نوك آن كمي باريك تر است. پينترست از سال گذشته افزايش 97 درصدي در جستجوي آن را تجربه كرد.
استيكرهاي مخصوص روغن زيتون و ژوئن در BFF My Llama استآيا فكر نقاشي روي هنر ناخن خود باعث مي شود عرق خود را بشكنيد؟ به جاي استفاده از آن با لهستاني كافي است آن را بجاي آن بچسبانيد! سارا گيبسون تاتل ، بنيانگذار و مدير عامل شركت Olive & June ، يك مارك و سالن محصولات ناخن در لس آنجلس مي گويد: "ما دوست داريم يك ماني كاملاً صاف و جفت شده با برچسب ناخن خود جفت كنيد."


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۱۷ توسط:carmenweiss موضوع: